[Evangelium] 2011-12-07

Evangelium minden nap evangelium at lista.hcbc.hu
2011. Dec. 7., Sze, 01:00:00 CET

   2011. december 7. - Szerda

   Abban az időben Jézus így szólt az őt követő emberekhez: „Jöjjetek  hozzám
   mindnyájan,  akik  fáradtak  vagytok,  és  terhek  alatt  görnyedtek:   én
   felüdítelek titeket! Vegyétek magatokra igámat, és tanuljatok tőlem,  mert
   én szelíd vagyok és alázatos szívű,  és nyugalmat talál lelketek. Mert  az
   én igám édes, és az én terhem könnyű.”

   Jöjjetek hozzám  mindnyájan  –  olvassuk  az  evangéliumban  Jézus  szelíd
   szavait. Mennyire jól esik  szívünknek ez a hívás!  Milyen jól esik,  hogy
   nem elküldenek  minket „melegebb  éghajlatra”, nem  megszabadulni  akarnak
   tőlünk, nem terhes  a jelenlétünk valaki  számára és nem  távolságtartásra
   törekszik a hozzánk szóló.
   Lassan kezdünk  belefáradni,  hogy egyre  nyugtalanabbul  szaladgálunk  az
   ajándékok után, ezért  szeretnénk végre  egy kicsit  megnyugodni. Itt  van
   tehát az idő, hogy engedelmeskedjünk a hívásnak és elinduljunk Jézus felé,
   akiben megtalálhatjuk  lelkünk  nyugalmát.  A  vásárlásra  buzdító  hangos
   reklámok zajában halljuk meg ezt a csendes hívó szót: Jöjjetek hozzám!

   Drága Jézus! Segíts, hogy fényed hordozói lehessünk, bármerre visz  utunk.
   Töltsd el szívünket életadó  Lelkeddel, itass át  és végy birtokba  minket
   oly teljességgel, hogy életünk már csak a Te kisugárzásod legyen.  Ragyogj
   át rajtunk, és úgy  élj bennünk, hogy mindenki,  akivel találkozunk, a  Te
   jelenlétedet érezze  meg általunk.  Többé már  ne minket  lássanak,  hanem
   egyedül Téged, Jézus. Maradj velünk, s akkor úgy ragyoghatunk, ahogyan  Te
   ragyogsz, s világossággá válhatunk mások számára is.