[Evangelium] 2010-04-27

Evangelium minden nap evangelium at lista.hcbc.hu
2010. Ápr. 27., K, 04:55:01 CEST

   2010. április 27. - Kedd

   Abban az időben a templomszentelés ünnepét ülték Jeruzsálemben. Tél  volt.
   Jézus  éppen  a  templomban  járt,  Salamon  oszlopcsarnokában.  A  zsidók
   körülvették őt,  és megkérdezték:  "Meddig tartasz  még  bizonytalanságban
   minket? Ha te vagy a Messiás, mondd meg nekünk nyíltan!" Jézus így felelt:
   "Mondtam már nektek,  de nem hiszitek  el. Cselekedeteim, amelyeket  Atyám
   nevében művelek,  tanúságot tesznek  rólam. De  ti nem  hisztek, mert  nem
   vagytok juhaim  közül valók.  Az én  juhaim hallgatnak  szavamra.  Ismerem
   őket, és ők  követnek engem.  Én örök életet  adok nekik.  Nem vesznek  el
   soha, és senki sem ragadja el  őket kezemből. Atyám, aki nekem adta  őket,
   hatalmasabb mindenkinél: senki sem ragadhatja el őket Atyám kezéből. Én és
   az Atya egy vagyunk."

   Felelősségérzet és határozottság  sugárzik Jézus szavaiban.  A jó  pásztor
   felelősségérzete a rábízottak felé, hiszen  az a küldetése, hogy  irgalmas
   szeretettel  mindenkit  hívjon,   visszahívjon  és  elvezessen   Istenhez.
   Ugyanakkor határozott  is, tudja  küldetésének tétjét:  mindenkit el  kell
   vezetnie, s nem hagyhatja, hogy Isten és az ő szeretete nélkül elvesszenek
   az emberek. Pásztornak felismerni, követendő  példának elismerni, ez a  mi
   feladatunk. Hinni abban,  hogy az életre,  az örök életre  vezet, ez a  mi
   felelősségünk. Egykor sokan  elbizonytalanodtak, visszautasították  Jézust
   vagy nem hittek benne. Mi  hallgassunk rá, engedjük, hogy vezessen  minket
   az üdvösséget adó Isten felé.
   (c) Horváth István Sándor

   Imádság:

   Istenem: úgy állok előtted, mint a gyermek. Te magad akarod, hogy  olyanok
   legyünk, mint  a gyermek:  aki teljesen  szót fogad  a felsőbb  akaratnak.
   Ledobom magamról minden  büszkeségemet, ami  előtted szégyenem.  Készséges
   lélekkel figyelek szavadra.

   Házasságra  készülő  fiataloknak  lesz  jegyes-tábor  Szombathelyen  2010.
   július 18-24-ig, amelyet a Családakadémia Egyesület szervez.
   Jelentkezés és bővebb információ: Kuslits Károly és Panka
   Telefon: 06-20/223-2208
   E-mail cím: jegyestabor2010 at gmail.com

   Hinni és hirdetni az evangéliumot címmel pedig én tartok  lelkigyakorlatot
   2010.   május   19-22-ig    Gödöllő-Máriabesnyőn   a   Mater    Salvatoris
   Lelkigyakorlatos házban. Jelentkezés Nagyné Pádár Évánál, a ház  gazdasági
   vezetőjénél.    Telefon:    28/420-176,    fax:    28/510-742,     E-mail:
   matersal at invitel.hu.

   Szívünkben  mély  nyomot  hagyott  című  könyvem  három  év  vasárnapi  és
   ünnepnapi elmélkedéseivel megjelent. 1 kötet  ára 1900, de a három  egyben
   csak 3800 Ft.  Aki kéri, ezen  áron és 700  Ft postaköltséggel  (külföldre
   több) el tudom küldeni, akár névre szólóan dedikálva is.
   Megrendelhető  tőlem  a  his at katolikus.hu  címen  a  név  és  a   postacím
   elküldésével.
   Horváth István Sándor