[Evangelium] 2010-01-28

Evangelium minden nap evangelium at lista.hcbc.hu
2010. Jan. 28., Cs, 04:55:01 CET

   2010. január 28. - Csütörtök

   Egy alkalommal Jézus  így beszélt hallgatóihoz:  "Vajon azért  gyújtanak-e
   lámpát, hogy a  véka alá  vagy az  ágy alá  rejtsék? Nem  azért-e, hogy  a
   lámpatartóra  tegyék?  Semmi  sincs  elrejtve,  hacsak  nem  azért,   hogy
   nyilvánosságra jusson; és semmi sem  történik titokban, hacsak nem  azért,
   hogy napfényre kerüljön. Akinek füle van a hallásra, hallja meg!" Majd így
   folytatta: "Figyeljetek  arra, amit  hallotok! Amilyen  mértékkel  mértek,
   olyan mértékkel mérnek majd  nektek is. Sőt ráadást  is adnak hozzá.  Mert
   akinek van, még kap; akinek pedig nincs, attól még azt is elveszik,  amije
   van."

   Jézus   az   isteni   tanítást   hozta   el   nekünk,   embereknek,   hogy
   megvilágosodjunk az igazság  által, s  eljussunk a hitre.  Azok a  csodák,
   amikor Jézus vakoknak  adja vissza  a látás  képességét, nagyon  fontosak,
   mert nem  csak  arról van  szó  bennük, hogy  Jézus  gyógyító  cselekedete
   következtében testi betegségük  elmúlik, hanem ezen  személyek értelme  és
   szívük is  megnyílik a  hit  számára. A  hit fényét,  amelyet  mindannyian
   Istentől kapunk, nem szabad elrejtenünk,  hanem mások számára is fel  kell
   mutatnunk, mert ezt jelenti a  keresztény tanúságtétel. Mivel a  krisztusi
   tanítás az  üdvösség szempontjából  elengedhetetlen számunkra,  nekünk  is
   gondoskodnunk kell terjedéséről.

   Atyánk! Itt vagyok  szolgáltadra, a  Te gyermeked,  hogy rajtam  keresztül
   folytasd szereteted munkáját a világban  azáltal, hogy Jézust adod  nekem,
   rajtam keresztül  másoknak és  az egész  világnak. Imádkozzunk  egymásért,
   hogy Jézus szerethessen bennünk és  általunk azzal a szeretettel,  mellyel
   az Atya szereti Őt.