[Evangelium] 2009-12-09

Evangelium minden nap evangelium at lista.hcbc.hu
2009. Dec. 9., Sze, 04:55:01 CET

   2009. december 9. - Szerda

   Abban az időben Jézus így szólt az őt követő emberekhez: "Jöjjetek  hozzám
   mindnyájan,  akik  fáradtak  vagytok,  és  terhek  alatt  görnyedtek:   én
   felüdítelek titeket! Vegyétek magatokra igámat, és tanuljatok tőlem,  mert
   én szelíd vagyok és alázatos szívű,  és nyugalmat talál lelketek. Mert  az
   én igám édes, és az én terhem könnyű."

   Az adventi  időszak  azt  a  cél szolgálja,  hogy  minden  ember  közelebb
   kerüljön Jézushoz. Ez az idő  alkalmas arra, hogy elinduljunk Isten  felé,
   aki szintén közeledik emberi  világunkba. Ma Jézus szeretetteljes  hívását
   halljuk, amely minden embernek szól: "Jöjjetek hozzám mindnyájan!" A kérés
   nekünk szól, akik a mindennapi élet nehézségei között könnyen elveszünk, a
   miattuk eltévesztjük  az  irányt,  életünk  irányát.  De  Jézus  megszólít
   minket,  magához  hív  minket,  hogy   osszuk  meg  vele  életünket,   aki
   születésével arról tett tanúbizonyságot,  hogy istené életét megosztja  az
   emberekkel. Induljunk Jézus felé!

   Jöjj el, Úr  Jézus, akire a  népek várakoznak, s  akire mi is  várakozunk!
   Örvendeztess meg minket  isteni jelenléteddel! Nagy  szükségünk van  arra,
   hogy fényt  hozz  bűnös  életünk sötétségébe.  Saját  erőnkből  képtelenek
   vagyunk arra, hogy legyőzzük a sötétséget. Nehezen tudjuk megkülönböztetni
   a  világ  csalóka  fényeit  a  te  világosságodtól,  amely  most  még  oly
   erőtlennek látszik. Jézus,  legyél Te bennünk  a Fény! Növekedjél  bennünk
   Te, az  igazi fény!  És add,  hogy  Téged, az  igazi fényt  sugározzunk  a
   világba!

   Kedves barátaim!
   Szeretettel  ajánlom   karácsonyi   ajándékként  adventi   és   karácsonyi
   lemezeinket.
   Ezen a  héten  (hétfőtől  vasárnapig)  minden  nap  kisorsolok  az  aznapi
   lemezrendelők között egy példányt (3  kötet) a most megjelent  könyvemből,
   amelynek  címe:  Szívünkben  mély   nyomot  hagyott.  A  mostani   hétvégi
   megrendelők is bekerülnek a hétfői sorsolásba.
   Mivel sokan szeretnénk  másoknak ajándékba  adni a  lemezt, átvállaljuk  a
   postaköltséget azoktól, akik legalább 2 lemezt kérnek (csak  magyarországi
   szállítási cím esetén). Ez az ajánlat december 15-ig érvényes.
   Kórusunk lemezei  megrendelhetők  tőlem a  zalalovo at gmail.com  címen.  Ár:
   2.000.- Ft/db. A megrendeléshez a nevet, a postacímét irányítószámmal és a
   darabszámot kell elküldeni. Köszönöm!
   Vélemények: http://zalalovo.plebania.hu/uzenet/korusnak
   Információ: http://zalalovo.plebania.hu/szent_veronika_korus/kiadvanyok2
   A   könyvem   pedig    az   Új   Ember    kiadótól   rendelhető   meg    a
   konyvesbolt at ujember.hu címen vagy telefonon: 06-1-317-3933.
   A könyv adatai:
   Horváth István Sándor: Szívünkben mély nyomot hagyott A, B, C kötet.
   A megrendeléshez a könyv címét valamint, a megrendelő nevét és  postacímét
   kell elküldeni.
   István atya