[Evangelium] 2009-09-22

Evangelium minden nap evangelium at lista.hcbc.hu
2009. Sze. 22., K, 04:55:01 CEST

   2009. szeptember 22. - Kedd

   Jézus egyszer egy házban tanított, amikor odajöttek anyja és rokonai, de a
   tömeg miatt nem tudtak  bejutni hozzá. Ekkor  jelentették neki: "Anyád  és
   rokonaid kint állnak, és látni akarnak."  Ő azonban így válaszolt: "Az  én
   anyám és  rokonaim azok,  akik  Isten igéjét  hallgatják, és  tettekre  is
   váltják!"

   A tanítás hallgatásának és  tettekre váltásának témáját befejezvén,  Jézus
   kijelenti, hogy a legközvetlenebb kapcsolat  fűzi őt azokhoz, akik  szavai
   szerint élnek.  Nem  az  édesanyjához  vagy  rokonaihoz  való  kapcsolatot
   értékeli le Jézus, hanem az őt elkötelezetten követőkhöz való  kapcsolatát
   értékeli fel.  Ha  felismerem és  megtapasztalom  az ő  szeretetét,  akkor
   mindenképpen  késztetést  érzek  arra,  hogy  közel  kerüljek  hozzá,  úgy
   alakítsam életem, ahogyan  ő élt. Ha  belátom, hogy valóban  az Atya  felé
   akkor Jézus vezetni, akkor rábízom magam és engedem, hogy életem  szándéka
   szerint alakuljon.
   Jézus kijelentése ugyanakkor arra is  figyelmeztet minket, azt is  magában
   foglalja, hogy egymásnak is családtagjai vagyunk.

   Emberek  és  népek   Édesanyja,  te  ismered   minden  szenvedésünket   és
   reményeinket, anyai  szívvel érzed  a  fény és  a sötétség  harcát,  amely
   megrázza a világot: fogadd kiáltásunkat  és öleld át a népeket,  leginkább
   az  erre  várakozókat.   Fogadd  a   te  anyai  védelmed   alá  az   egész
   embercsaládot!
   II. János Pál pápa

   Kedves barátaim!
   Van  10  db  színes,  nagyalakú,   az  Őrségről  és  Burgenlandról   szóló
   képeskönyvem,  amit   felajánlok  ajándékba   azoknak,  akik   barátaiknak
   sikeresen ajánlják az e-vangéliumot.  A feliratkozni szándékozók nevét  és
   e-mail címét  küldjétek el  a his at katolikus.hu  címemre és  felírom  őket.
   Kérem, hogy csak  olyan személy  számára kérjétek  az e-vangéliumot,  akit
   megkérdeztetek és valóban kapni  szeretné. A 10 könyv  azoké lesz, akik  a
   legtöbb új személyt ajánlják szeptember 30-ig.
   Köszönöm, hogy lelkesen terjesztitek az e-vangéliumot!
   István atya