[Evangelium] 2008-12-10

Evangelium minden nap evangelium at lista.hcbc.hu
2008. Dec. 10., Sze, 04:55:01 CET

   2008. december 10. - Szerda

   Abban az időben Jézus így szólt az őt követő emberekhez: "Jöjjetek  hozzám
   mindnyájan,  akik  fáradtak  vagytok,  és  terhek  alatt  görnyedtek:   én
   felüdítelek titeket! Vegyétek magatokra igámat, és tanuljatok tőlem,  mert
   én szelíd vagyok és alázatos szívű,  és nyugalmat talál lelketek. Mert  az
   én igám édes, és az én terhem könnyű."

   Jöjjetek hozzám mindnyájan - mondja Jézus a mai evangéliumban. S ezekben a
   napokban, karácsonyra  készülvén  útnak indul  a  világ. Miként  egykor  a
   népszámlálás miatt  kellett sok  embernek,  köztük Máriának  és  Józsefnek
   elindulnia, s ahogyan útnak indultak  a pásztorok és a napkeleti  bölcsek,
   hogy keressék  a Megváltót,  ugyanúgy  a mostani  adventi napokban  mi  is
   elindulunk, hogy megtegyük lelki utunkat Betlehem felé. Jézus hívása nekem
   is szól, engem is bátorít, engem  is lelkesít, nekem is reményt nyújt.  Ha
   lelki felüdülésre, lelki megújulásra vágyakozom, akkor érdemes  elindulnom
   felé. Érdemes megtenni  az utat,  akkor is, ha  fárasztó, s  akkor is,  ha
   nehéz megszabadulnom bűneim terhétől.

   Ó, hosszan tűrő, jóságos Úr, ments meg engem!
   Ments meg engem, Isten Fia, Krisztus, aki egyedül vagy bűn nélkül.
   Engedd meg,  Üdvözítőm,  hogy  részem legyen  isteni  életedben,  hogy  ne
   maradjon  többé  bennem  semmi  idegen,  és  mindenkor  a  te   akaratodat
   cselekedjem.
   Szent Efrém

   Szeretettel ajánlom figyelmetekbe a Csillaghegyi Plébánia honlapját,  ahol
   további tanításokat találtok:
   www.csillaghegyirk.hu

   A zalalövői plébánia kiadásában megjelent CD lemezen Takács Attila:  Téren
   és időn át Betlehembe című darabja:

   Két számból egy-egy részlet meghallgatható innen:
   http://hexa.hcbc.hu/szombathely/02reszlet.mp3
   http://hexa.hcbc.hu/szombathely/05reszlet.mp3

   Az        összes        dal        szövege        letölthető        innen:
   http://hexa.hcbc.hu/szombathely/betlehem2008.doc
   http://hexa.hcbc.hu/szombathely/betlehem2008.pdf

   A CD lemez megrendelésével az ifjúsági kórust lehet támogatni.
   Megrendelhető a név,  a pontos postacím  (irányítószámmal) és a  darabszám
   megjelölésével tőlem a zalalovo at gmail.com (vagy a his at katolikus.hu) címen.
   Ára: 2000.-  Ft/db +  csomagolási és  postaköltség (1  példány esetén  kb.
   300.- Ft).

   Szeretettel: István atya