[Evangelium] 2008-07-09

Evangelium minden nap evangelium at lista.hcbc.hu
2008. Júl. 9., Sze, 05:10:04 CEST

   2008. július 9. - Szerda

   Jézus odahívta magához tizenkét tanítványát, és megadta nekik a  hatalmat,
   hogy kiűzzék a tisztátalan szellemeket, és meggyógyítsanak minden bajt  és
   minden betegséget. A tizenkét apostol neve a következő: Az első Simon, más
   néven Péter, azután a testvére, András; Zebedeus fiai: Jakab és  testvére,
   János, továbbá  Fülöp és  Bertalan, Tamás  és Máté,  a vámos;  Alfeus  fia
   Jakab, Tádé, a kánaáni Simon, és végül karióti Júdás, aki később, elárulta
   őt. Ezt a tizenkettőt küldte Jézus, és megparancsolta nekik: "Ne  lépjetek
   a pogányokhoz vezető  útra, s  a szamaritánusok városába  be ne  térjetek.
   Menjetek  inkább   Izrael  házának   elveszett  juhaihoz.   Menjetek,   és
   hirdessétek, hogy elközelgett a mennyek országa."

   Az Isten Országának eljövetelét igazoló jelek Jézus korában is és manapság
   is  érdeklik  az   embereket.  Miről   ismerhető  fel   tehát  az   Ország
   megvalósulása? Az igehirdetés, az evangélium  terjesztése, a csodák és  az
   isteni irgalmasság  megtapasztalása  mind-mind  az  Ország  jelei.  A  mai
   evangélium egy  másik  jelről beszél,  hiszen  az apostolok  meghívása  és
   közösséggé formálása Jézus által szintén Isten uralmának a jele. Ha én  is
   az apostolokra alapozott krisztusi közösségnek, az Egyháznak az élő  tagja
   vagyok, akkor bennem is elkezdődött már megvalósulni az Isten Országa.

   Uram, eljöttem házadba; hogy meghalljam, mit mondasz nekem Te,  Atyaisten,
   Teremtőm, s Te, Úr Jézus,  Megváltóm, Te, jóságos Szentlélek,  Vigasztalóm
   életben  és  halálban.   Nyisd  meg  szívemet   Szentlelked  által   Jézus
   Krisztusért, hogy szavaidból megtanulhassam megbánni bűneimet, életben  és
   halálban hinni Jézus Krisztusban, s  minden nap jobbá lenni szent  életben
   és életmódban. Halld meg és  hallgasd meg, Istenem, Jézus Krisztus  által.
   Ámen.

   Születésnap
   2004. július 9-én jelent meg először a Szombathelyi Egyházmegye  honlapján
   napi frissítéssel az evangélium, és  július 12-étől indult el az  e-mailes
   változat.
   Az e-vangélium levelezőlista 4. születésnapján több mint 14600 internetező
   hívő címére érkezik meg  reggelente az evangélium e-mail.  Az elmúlt 4  év
   alatt kb.  8,5  millió  elektronikus levelet  küldtem  el  az  Örömhírrel.
   Istennek legyen hála!
   Olvassátok, éljétek és hirdessétek az evangéliumot!
   Horváth István Sándor atya

   Szkladányi Annamária festőművész  jóvoltából két ajándék  festmény vár  az
   adakozókra. Méretük  43x57  cm. Értékük  25-30  ezer Ft  darabonként.  Itt
   megtekinthetők: [1]Templom búzamezővel
   [2]Kápolna patakparton
   Licitálni tehát  nem  lehet rájuk,  hanem  mindkettő ajándék.  Az  egyiket
   véletlenszerűen kisorsolom azok  között, akik  a következő  két hét  során
   (július 15-ig) legalább 2 ezer forintot adakoznak plébániánk felújítására,
   a másik pedig azé lesz, aki ez idő alatt a legtöbbet adta.
   Felajánlott támogatást  átutalással a  következő számlára  lehet  küldeni:
   Számlatulajdonos:   Zalalövői   Plébánia   Számlaszám:   75500313-10030493
   Külföldről: IBAN (nemzetközi számlaszám): HU29  75500313-10030493-00000000
   BIC kód: TAKBHUHB
   Vagy  a  következő  címre  lehet  küldeni  postai  utalvánnyal:  Zalalövői
   Plébánia 8999 Zalalövő, Szabadság tér 6.