[Evangelium] 2008-05-22

evangelium at communio.hu evangelium at communio.hu
2008. Május. 22., Cs, 05:10:02 CEST

   2008. május 22. - Csütörtök

   Abban az időben Jézus ezt mondta tanítványainak: Bizony mondom nektek:  Ha
   valaki csak  egy pohár  vizet is  ad nektek  inni azért,  mert  Krisztuséi
   vagytok, megkapja érte  jutalmát. Ha  viszont valaki csak  egyet is  bűnre
   csábít a  kicsinyek  közül,  akik  hisznek bennem,  jobb  volna  neki,  ha
   malomkövet kötnének a  nyakába, és  a tengerbe  vetnék. Ha  a kezed  bűnre
   csábít, vágd  le! Jobb  csonkán  bemenned az  életre,  mint két  kézzel  a
   kárhozatra jutnod, az olthatatlan tűzre. Ha a lábad csábít bűnre, vágd le!
   Jobb sántán bemenned az  életre, mint két lábbal  a kárhozatra jutnod.  Ha
   pedig szemed  csábít  bűnre, vájd  ki!  Jobb fél  szemmel  bemenned  Isten
   országába, mint  két szemmel  a kárhozatra  jutnod, ahol  a féreg  el  nem
   pusztul, és a  tűz ki  nem alszik. Mindenkit  tűzzel sóznak  meg. Mert  jó
   dolog a  só; ha  azonban a  só  ízét veszti,  mivel ízesítik  meg?  Legyen
   bennetek só, és őrizzétek meg a békét egymás között.

   Jelképes, ugyanakkor meghökkentő mondásokat olvasunk a mai  evangéliumban,
   amelyekből kiderül, hogy minden akadályt el kell hárítanunk magunk elől az
   üdvösség útján. Ez  az akadály  Jézus szerint  a bűn.  A kísértéseket  nem
   tudjuk minden alkalommal messze elkerülni,  de az Úr segítségével  képesek
   vagyunk mindenkor visszautasítani azokat.  Helytelen az a  gondolkodásmód,
   amely szerint valaki azzal megy bele  a bűnbe, hogy majd később  meggyónja
   és Isten meg is fog neki bocsátani. Az isteni megbocsátásban  mindenképpen
   bízhatunk, de ne akarjuk mindenáron próbára tenni Istent. Jó érzés, ha  az
   ember kimosakszik a piszokból, de még jobb, ha tiszta marad.

   Atyánk! Itt vagyok  szolgálatodra, a Te  gyermeked, hogy rajtam  keresztül
   folytasd szereteted munkáját a világban  azáltal, hogy Jézust adod  nekem,
   rajtam keresztül  másoknak és  az egész  világnak. Imádkozzunk  egymásért,
   hogy Jézus szerethessen bennünk és  általunk azzal a szeretettel,  mellyel
   az Atya szereti Őt.
   Teréz anya

   Kedves barátaim!
   Kaptam ajándékba  10  db  Berecz  András  könyvet  CD-vel.  A  jól  ismert
   mesemondó kiadványát  a felajánló  szándéka szerint  a  plébániafelújítást
   támogatók   között    osztom    ki    ajándékként.    Május    21-22-23-án
   (szerda-csütörtök-péntek), valamint 26-án és 27-én (hétfő és kedd)  minden
   nap 2 db könyv keresi gazdáját.  Az egyik az aznapi összes adakozó  között
   kerül kisorsolásra, a másikat pedig az kapja, aki az adott napon a legtöbb
   adományt küldte. Köszönöm jószándékú segítségteket!
   Szeretettel: István atya

   Felajánlott támogatást  átutalással a  következő számlára  lehet  küldeni:
   Számlatulajdonos:   Zalalövői   Plébánia   Számlaszám:   75500313-10030493
   Külföldről: IBAN (nemzetközi számlaszám): HU29  75500313-10030493-00000000
   BIC kód: TAKBHUHB
   Vagy  a  következő  címre  lehet  küldeni  postai  utalvánnyal:  Zalalövői
   Plébánia 8999 Zalalövő, Szabadság tér 6.