[Evangelium] 2008-05-21

evangelium at communio.hu evangelium at communio.hu
2008. Május. 21., Sze, 05:10:03 CEST

   2008. május 21. - Szerda

   Egyszer János  apostol  ezekkel  a szavakkal  fordult  Jézushoz:  "Mester!
   Láttunk valakit, aki  a nevedben  ördögöt űzött  ki, de  nem tart  velünk.
   Megtiltottuk neki,  mert  nem  csatlakozott hozzánk."  Jézus  azonban  így
   válaszolt: "Ne tiltsátok  meg neki!  Aki az  én nevemben  csodát tesz,  az
   egyhamar nem fog szidalmazni engem. Aki nincsen ellenünk, az velünk van."

   A Jézussal nap mint együtt járó  apostolok bizony csak lassan tanulnak.  A
   tanítványi  életnek  ugyanis  az  a  célja,  hogy  elsajátítsa  a   Mester
   életmódját, gondolkodását. A mai  evangéliumból az derül  ki, hogy ez  még
   nem megy az apostoloknak, hiszen ők megtiltják, hogy valaki Jézus  nevében
   cselekedjen, az Út viszont megengedi neki.
   A mi célunk sem lehet más,  mint hogy egyre jobban hasonlítsunk  Jézushoz.
   Nem elég tehát megtanulni, hogy mit  vár tőlünk, hanem úgy kell élnünk  és
   viselkednünk, ahogyan ő.  Nem elég elméletben  kereszténynek lenni,  hanem
   minden   élethelyzetben   Krisztus    tanítványának   kell    mutatkoznunk
   cselekedeteinkben is.

   Nem tudom, hogy milyen  megpróbáltatások és nehézségek  várnak ma rám,  de
   azt tudom, hogy minden  a Te akaratodból történik  Uram, s ez elég  nekem.
   Kérlek, adj  erőt, türelmet  és alázatot,  hogy a  rám váró  nehézségekkel
   szeretetedhez méltón  nézhessek szembe,  s így  áldozatomat  egyesíthessem
   Szent Fiad Krisztusi áldozatával.

   Kedves barátaim!
   Kaptam ajándékba  10  db  Berecz  András  könyvet  CD-vel.  A  jól  ismert
   mesemondó kiadványát  a felajánló  szándéka szerint  a  plébániafelújítást
   támogatók   között    osztom    ki    ajándékként.    Május    21-22-23-án
   (szerda-csütörtök-péntek), valamint 26-án és 27-én (hétfő és kedd)  minden
   nap 2 db könyv keresi gazdáját.  Az egyik az aznapi összes adakozó  között
   kerül kisorsolásra, a másikat pedig az kapja, aki az adott napon a legtöbb
   adományt küldte. Köszönöm jószándékú segítségteket!
   Szeretettel: István atya

   Felajánlott támogatást  átutalással a  következő számlára  lehet  küldeni:
   Számlatulajdonos:   Zalalövői   Plébánia   Számlaszám:   75500313-10030493
   Külföldről: IBAN (nemzetközi számlaszám): HU29  75500313-10030493-00000000
   BIC kód: TAKBHUHB
   Vagy  a  következő  címre  lehet  küldeni  postai  utalvánnyal:  Zalalövői
   Plébánia 8999 Zalalövő, Szabadság tér 6.