[Evangelium] 2008-04-24

evangelium at communio.hu evangelium at communio.hu
2008. Ápr. 24., Cs, 05:10:03 CEST

   2008. április 24. - Csütörtök

   Jézus így tanított az  utolsó vacsorán: "Amint engem  szeret az Atya,  úgy
   szeretlek  én  is  titeket.  Maradjatok   meg  az  én  szeretetemben!   Ha
   megtartjátok  parancsaimat,   megmaradtok  szeretetemben,   ahogy  én   is
   megtartottam Atyám  parancsait, és  megmaradok az  ő szeretetében.  Ezeket
   azért mondtam nektek, hogy az én örömöm legyen bennetek, és örömötök ezzel
   teljes legyen."

   Érdemes elgondolkoznunk azon,  hogy mi szokott  örömöt kiváltani  bennünk?
   Minek örültünk  utoljára?  Talán  egy  baráti  beszélgetésnek?  Talán  egy
   szeretetteljes találkozásnak hosszú idő  után? Talán annak, hogy  sikerült
   valamit megvalósítanunk, amit régóta  szerettünk volna? Talán annak,  hogy
   sikerült  valamit  megvennünk,  ami  régóta  tetszett?  Talán  egy  kapott
   ajándéknak? Talán annak, hogy  elismerést kaptunk? Vagy  talán csak a  jól
   végzett munka gyümölcsének?
   Mindezek  és  más  dolgok   az  öröm  érzését   váltják  ki  bennünk,   de
   mindannyiszor el is múlik ez az érzés. Jézus másfajta örömöt ad nekünk. Az
   öröm teljességét. El ne múló örömöt.  Jézus az igazi, lelki öröm  forrása.
   Az anyagiakhoz  nem tapadó,  lelki örömök  forrása. Az  Ő jelenlétében  és
   szeretetében való élet az igazi öröm számunkra.

   Uram, te irányítsd közösségünket!  Ajándékozz meg minket  tisztánlátással,
   hogy  fölismerjük  a  helyes  utat,  s  azon  rendíthetetlenül  haladjunk!
   Távoztass el  tőlünk mindent,  ami nem  egyenes, ami  nem tisztes  és  nem
   becsületes! Taníts  meg önként,  szabadon engedelmeskedni  elöljáróinknak,
   akik a tőled kapott hatalmat  képviselik! Add, hogy örömmel élvezzük  szép
   világodat, de tartsd távol tőlünk a mohóság és élvezetvágy szellemét! Add,
   hogy vidám  alkotókedvnek  örvendjünk,  de  minden más  cél  fölött  a  te
   akaratod lebegjen előttünk!

   Kedves barátaim!
   Ezúton  is  köszöntöm   az  új  listatagokat,   különösen  a  14   ezredik
   feliratkozót, Juhászné Balogh Juditot.  Fábiánné Lovász Szilvia  ajánlotta
   neki listánkat. Mindketten egy-egy bibliát kaptak ajándékba. Legközelebb a
   14500-as számnál lehet újabb 2 bibliát nyerni.
   Ígéretemnek megfelelően itt van a következő néhány bibliaóra anyaga:
   [1]bibliaora09
   [2]bibliaora10
   [3]bibliaora11
   [4]bibliaora12
   (A számokat átírva 01-08-ig könnyen megtalálhatóak a korábbiak is.)

   Köszönettel tartozok azoknak, akik közületek az ima mellett  adományaikkal
   is támogatják plébániánk felújítását.  A sok kicsi  valóban sokra megy,  s
   nagy segítség  most  nekünk. Aki  adományt  tudna küldeni  a  felújításra,
   kérem, küldjön  egy e-mailt  nekem a  his at katolikus.hu címemre  és  küldök
   részletesebb tájékoztatót. Kérem és köszönöm segítségeteket!
   István atya
   Felajánlott támogatást  átutalással a  következő számlára  lehet  küldeni:
   Számlatulajdonos:   Zalalövői   Plébánia   Számlaszám:   75500313-10030493
   Külföldről: IBAN (nemzetközi számlaszám): HU29  75500313-10030493-00000000
   BIC kód: TAKBHUHBXXX
   Vagy  a  következő  címre  lehet  küldeni  postai  utalvánnyal:  Zalalövői
   Plébánia 8999 Zalalövő, Szabadság tér 6.