[Evangelium] 2008-04-18

evangelium at communio.hu evangelium at communio.hu
2008. Ápr. 18., P, 05:10:02 CEST

   2008. április 18. - Péntek

   Búcsúbeszédében Jézus  így  szólt tanítványaihoz:  "Ne  nyugtalankodjék  a
   szívetek! Higgyetek az Istenben, és bennem is higgyetek! Atyám házában sok
   hely van. Ha nem így lenne, mondtam volna-e: "Elmegyek, és helyet készítek
   nektek?" Ha majd elmegyek,  és helyet készítek  nektek, ismét eljövök,  és
   magammal viszlek titeket, hogy ti is ott legyetek, ahol én vagyok.  Hiszen
   ismeritek az utat oda, ahová én megyek!" Ekkor Tamás így szólt: "Uram,  mi
   nem tudjuk,  hová  mégy;  hogyan  ismerhetnénk hát  az  utat?"  Jézus  ezt
   felelte: "Én vagyok az út, az igazság  és az élet. Senki sem juthat el  az
   Atyához, csak általam."

   Nyilvános  működésének  esztendeiben  Jézus  mindig  úton  volt.  Járta  a
   falvakat és a városokat, a poros utakat, de közben utat talált az  emberek
   szívéhez is. Útitársakat gyűjtött maga mellé, akiket meghívott, hogy közös
   úton járjanak. Sokakat hívott, de nem  mindenki indult el vele. Új  utakat
   mutatott  az  embereknek:   a  megtérés  útját,   a  gyógyulás  útját,   a
   próbatételek útját,  az igazság  útját.  A sötétség  és a  bűn  tévútjáról
   igyekezett letéríteni  az  embereket.  Ő maga  is  végigment  a  szenvedés
   keresztútján, aztán  pedig elindult  a feltámadás  útján.  Fáradhatatlanul
   járta azt az utat, amelyet az Atya jelölt ki neki, s amelyen végig kellett
   mennie ahhoz, hogy nekünk megmutassa a mennybe vezető utat. Elindulok-e az
   úton, amelyet Jézus mutat nekem?

   Jóságos Istenem,  hálás szível  köszönöm Neked  mindazt, amivel  mindennap
   elhalmozol Jóságodból, köszönök mindent azok  helyett és nevében is,  akik
   ezt nem teszik meg.  Édes Jézusom, határtalan  Jóság! Milyen sokat  tettél
   azért, hogy az emberek  viszontszeressenek. Miként lehetséges mégis,  hogy
   sokan nem szeretnek  Téged? Szent kegyelmeddel  eltökélem, hogy  amennyire
   csak képes vagyok, szeretlek Téged mindenek fölött! Ámen.

   Kedves barátaim!
   Úgy tűnik,  hogy ezen  a héten  elérjük a  14 ezres  számot a  listatagság
   számának tekintetében. Hagyományainkat folytatva a 14 ezredik feliratkozó,
   valamint  aki  őneki  ajánlja   az  e-vangéliumot,  egy-egy  bibliát   kap
   ajándékba.
   Köszönöm, hogy  ajánljátok ismerőseiteknek  a  listát és  terjesztitek  az
   e-vangéliumot.
   Szeretettel: István atya