[Evangelium] 2008-04-17

evangelium at communio.hu evangelium at communio.hu
2008. Ápr. 17., Cs, 05:10:01 CEST

   2008. április 17. - Csütörtök

   Miután a  húsvéti vacsorán  Jézus megmosta  tanítványai lábát,  így  szólt
   hozzájuk: "Bizony, bizony, mondom nektek: Nem nagyobb a szolga uránál, sem
   a küldött  küldőjénél. Boldogok  vagytok,  ha ezt  megértitek, és  így  is
   cselekedtek.  Nem  mindnyájatokról  mondom  ezt.  Ismerem  azokat,  akiket
   választottam. De  be kell  teljesednie  az írásnak:  "Akivel  megosztottam
   kenyeremet, sarkát emelte ellenem." Előre megmondom, mielőtt megtörténnék,
   hogy amikor megtörténik, higgyétek, hogy én vagyok. Bizony, bizony, mondom
   nektek: aki befogadja azt, akit én küldök, engem fogad be; aki pedig engem
   fogad be, azt fogadja be, aki küldött engem."

   Jézus szolgálni jön erre  a világra. A  nagycsütörtöki utolsó vacsorán  az
   apostolok lábát megmosó Jézus tanúságot tesz arról, hogy az emberek akarja
   szolgálni, majd  másnap,  nagypénteken,  amikor  engedelmesen  vállalja  a
   kereszthalált, a  mennyei Atya  szolgájának bizonyul.  Mindkét  cselekedet
   esetében azt kell mondanunk, hogy nem csupán jelképes tettekről van. Az Úr
   azt kéri  tőlünk,  hogy  ugyanezt tegyük.  Szolgáljuk  embertársainkat  és
   életünket állítsuk Isten szolgálatába. De nem két, különböző dologról  van
   itt szó, hanem arról, hogy az embereket szolgálva Istennek szolgálunk. Így
   volt ez Jézus megváltó  halálakor, és ez történik  akkor is, amikor  Jézus
   szolgálatát folytatom.

   Mindenható Isten tiszta szívből kérünk,
   Fogadd imádságunk, buzgó könyörgésünk.
   Amit eddig végzett töredelmes lelkünk,
   Vagy amit mulasztva eddig még nem tettünk,
   Pótolja szent Fiad drágalátos Vére,
   Legyen buzgó lelkünk megszentelésére.
   Tedd boldoggá Isten, aki remél Benned,
   Szenvedő hazánkról töröld le a könnyet.
   Add meg híveidnek kik a sírba tértek,
   Adjon drága Jézus örök üdvösséget. Ámen.

   Kedves barátaim!
   Úgy tűnik,  hogy ezen  a héten  elérjük a  14 ezres  számot a  listatagság
   számának tekintetében. Hagyományainkat folytatva a 14 ezredik feliratkozó,
   valamint  aki  őneki  ajánlja   az  e-vangéliumot,  egy-egy  bibliát   kap
   ajándékba.
   Köszönöm, hogy  ajánljátok ismerőseiteknek  a  listát és  terjesztitek  az
   e-vangéliumot.
   Szeretettel: István atya