[Evangelium] 2005-12-03

evangelium at communio.hu evangelium at communio.hu
2005. Dec. 3., Szo, 05:10:02 CET

   2005. december 3. - Szombat

   Nyilvános működése idején Jézus bejárt minden várost és falut. Tanított  a
   zsinagógákban,  hirdette   országának  örömhírét,   meggyógyított   minden
   betegséget és  minden bajt.  Ahogy végignézett  az embereken,  megesett  a
   szíve  rajtuk,  mert  olyanok  voltak,  mint  a  pásztor  nélküli   juhok:
   elcsigázottak  és  kimerültek.   Akkor  így   szólt  tanítványaihoz:   "Az
   aratnivaló sok,  de  a munkás  kevés.  Kérjétek az  aratás  Urát,  küldjön
   munkásokat aratásába!" Akkor összehívta tizenkét tanítványát, és  hatalmat
   adott nekik,  hogy  kiűzzék  a tisztátalan  lelkeket,  és  meggyógyítsanak
   minden betegséget és  minden bajt. Majd  elküldte őket, és  megparancsolta
   nekik:  "Menjetek   Izrael  házának   elveszett  juhaihoz!   Menjetek   és
   hirdessétek:  közel  van  a   mennyek  országa.  Gyógyítsatok   betegeket,
   támasszatok  fel  halottakat,  tisztítsatok  meg  leprásokat,  űzzetek  ki
   ördögöket! Ingyen kaptátok, ingyen is adjátok!"
   Mt 9,35-10,1. 6-8

   Elmélkedés:

   Jézus tanításának  középpontjában a  mennyek országának,  vagy ahogyan  az
   evangéliumokban másutt szerepel, az Isten  országának a hirdetése áll.  Az
   Isten országa  eljöveteléről szóló  örömhírnek a  továbbadására kapnak  az
   apostolok és a tanítványok megbízást Jézustól, s ők örömmel indulnak, hogy
   eleget tegyenek a Mester kérésének.
   Az evangélium hirdetése napjainkban  is minden kereszténynek  kötelessége,
   nekünk is. Most,  az adventi  időben Jézus születésére  készülünk, és  azt
   várjuk, hogy újra belépjen a világba. Nem hallgathatunk az Úr érkezéséről.
   El kell mondanunk a megszürkült világban élőknek, hogy már közeledik az Úr
   jövetelének napja. Jézus születése valóban  azt jelzi, hogy egészen  közel
   van hozzánk, velünk van az Isten.
   Jöjj el, Urunk, áldott Üdvözítőnk! (his)

   Imádság:

   Atyánk! Itt vagyok  szolgáltadra, a  Te gyermeked,  hogy rajtam  keresztül
   folytasd szereteted munkáját a világban  azáltal, hogy Jézust adod  nekem,
   rajtam keresztül  másoknak és  az egész  világnak. Imádkozzunk  egymásért,
   hogy Jézus szerethessen bennünk és  általunk azzal a szeretettel,  mellyel
   az Atya szereti Őt.
   Teréz anya

   Kedves Listatagok!  Listánk  régebbi  tagjai  tudják,  hogy  Adventben  és
   Pünkösd táján egy kis  evangéliumhirdetést szoktunk tartani. Hívjátok  meg
   barátaitokat  is   az   e-vangélium   e-mailben  listára,   hogy   ők   is
   csatlakozzanak lelki közösségünkhöz!
   A Szentlélek adjon nektek erőt és bátorságot!
   Köszönettel: István atya
   [1]Advent 2005.