[Evangelium] 2005-11-29

evangelium at communio.hu evangelium at communio.hu
2005. Nov. 29., K, 05:10:02 CET

   2005. november 29. - Kedd

   Amikor a hetvenkét tanítvány  nagy örömmel visszatért küldetéséből,  Jézus
   felujjongott a Szentlélekben,  és így imádkozott:  "Áldalak téged,  Atyám,
   mennynek és földnek Ura, mert elrejtetted ezeket a bölcsek és okosak elől,
   és a kicsinyeknek jelentetted ki. Igen, Atyám, így tetszett neked. Mindent
   átadott nekem Atyám.  Senki más nem  ismeri a  Fiút, csak az  Atya; és  az
   Atyát sem  ismeri  senki, csak  a  Fiú, és  az,  akinek a  Fiú  ki  akarja
   jelenteni." Jézus ezután  tanítványaihoz fordult, és  külön nekik  mondta:
   "Boldog a szem, amely látja, amit ti láttok. Mondom nektek, sok próféta és
   király szerette volna  látni, amit ti  láttok, de nem  látta, és  hallani,
   amit ti hallotok, de nem hallotta."

   Isten rejtve marad  azok előtt,  akik önmagukat bölcsnek  tartják, és  úgy
   gondolják, hogy  nincs szükségük  rá. De  feltárja és  megmutatja  önmagát
   mindazoknak,  akik  -  lélekben  gyermekké  válva  -  nyitott  szívvel  és
   értelemmel közelednek hozzá.
   Őrizzük meg  lelki nyitottságunkat,  hogy  Karácsony éjszakáján  a  jászol
   szalmáján fekvő Gyermekben  felismerjük az Isten  Fiát. Nem fogunk  isteni
   hatalmat,  fenséget   vagy  gazdagságot   látni,  csak   szegénységet   és
   egyszerűséget. Boldogok,  akiknek szeme  rátekinthet  ezen az  éjszakán  a
   kisded Jézusra. Boldogok, akiknek a szívébe örömet és békét hoz. Boldogok,
   akik befogadják Őt életükbe, és úgy tekintenek rá, mint az Atya karácsonyi
   ajándékára.
   Az istenlátás élménye ébresszen igaz hitre minket Karácsony napján! (his)

   Imádság:

   Atyám,  én  átadom  magam  neked.  Tégy  velem,  amit  akarsz!  Előre   is
   megköszönöm, amit velem  teszel. Mindenre kész  vagyok, mindent  vállalok.
   Teljesüljön rajtam akaratod és legyen meg  a te akaratod a világban:  mást
   nem is kérek tőled, Uram!
   Charles Foucault

   Kedves Listatagok!  Listánk  régebbi  tagjai  tudják,  hogy  Adventben  és
   Pünkösd táján egy kis  evangéliumhirdetést szoktunk tartani. Hívjátok  meg
   barátaitokat  is   az   e-vangélium   e-mailben  listára,   hogy   ők   is
   csatlakozzanak lelki közösségünkhöz!
   A Szentlélek adjon nektek erőt és bátorságot!
   Köszönettel: István atya
   [1]Advent 2005.