[Evangelium] 2005-01-22

evangelium at communio.hu evangelium at communio.hu
2005. Jan. 22., Szo, 05:10:02 CET

   2005. január 22. - Szombat, Boldog Batthyány Strattmann László családapa

   Amikor Jeruzsálembe  menet  Jézus  Jerikó városához  közeledett,  egy  vak
   koldus ült az út szélén. Amint  ez meghallotta, hogy sokan vonulnak  arra,
   megkérdezte,  mi  történik.  Mondták  neki,  hogy  a  názáreti  Jézus  jön
   errefelé. Erre  kiáltozni kezdett:  "Jézus, Dávid  fia könyörülj  rajtam!"
   Akik  elöl  mentek,  csitították,  hogy  hallgasson.  De  ő  annál  jobban
   kiáltotta: "Dávid fia, könyörülj rajtam!"
   Jézus ekkor  megállt,  és  szólt,  hogy  vezessék  hozzá.  Amikor  odaért,
   megkérdezte: "Mit akarsz, mit tegyek veled?" A vak könyörgött: "Uram, hogy
   lássak!" Jézus így szólt hozzá: "Láss! Hited meggyógyított téged." Azonnal
   visszanyerte látását. Dicsőítette Istent, és követte őt. Ennek láttára  az
   egész nép áldotta Istent.
   Lk 18,35 - 43

   Imádság:

   "Ha mint orvos, és mint ember,