[Evangelium] 2005-01-20

evangelium at communio.hu evangelium at communio.hu
2005. Jan. 20., Cs, 05:10:01 CET

   2005. január 20. - Csütörtök

   Abban   az   időben   tanítványaival    együtt   Jézus   visszavonult    a
   Genezáreti-tóhoz.  Nagy  tömeg   követte  Galileából.   Sőt  Júdeából   és
   Jeruzsálemből, Idumeából meg a Jordánon túlról, valamint Tírusz és  Szidon
   környékéről is  nagy  sokaság  csatlakozott hozzá,  mert  hallották,  hogy
   milyen csodálatos  dolgokat visz  végbe. Jézus  meghagyta  tanítványainak,
   hogy tartsanak készenlétben  egy bárkát a  tömeg tolongása miatt.  Sokakat
   meggyógyított ugyanis, és aki valami bajban szenvedett, mind ott tolongott
   körülötte, hogy legalább megérinthesse. Még a tisztátalan lelkek is, amint
   meglátták Jézust, leborultak előtte, és így kiáltoztak: "Te vagy az  Isten
   Fia!" Ő azonban szigorúan meghagyta  nekik, hogy ne híreszteljék,  kicsoda
   ő.
   Mk 3,7- 12

   Imádság:

   Ó, keresztre feszített Jézus Krisztus, sajnálom, hogy megbántottalak,
   szent sebeidre és szenvedéseidre is kérlek, bocsáss meg nekem, és ne hagyj
   engem bűneimben meghalni, hogy kiontott, drága szent véred rajtam kárba ne
   hogy vesszen!
   II. János Pál pápa