[Evangelium] 2005-01-10

evangelium at communio.hu evangelium at communio.hu
2005. Jan. 10., H, 05:10:01 CET

   2005. január 10. - Hétfő

   Miután Keresztelő Jánost  elfogták, Jézus Galileába  ment, és hirdette  az
   Isten (országáról szóló) evangéliumot: "Betelt az idő, közel van az  Isten
   országa. Térjetek meg, és higgyetek az evangéliumban."
   Amikor a Galileai-tó partján járt, látta, hogy Simon és testvére,  András,
   akik halászok voltak, éppen hálót  vetnek a tengerbe. Jézus  megszólította
   őket: "Jöjjetek  utánam,  és  én emberhalászokká  teszlek  titeket."  Azok
   rögtön otthagyták  hálóikat,  és  követték őt.  Amikor  kissé  továbbment,
   meglátta Jakabot, Zebedeus  fiát, és testvérét,  Jánost, amint a  hálóikat
   rendezgették a  bárkában.  Őket  is  mindjárt  meghívta.  Erre  otthagyták
   apjukat, Zebedeust a halászlegényekkel együtt a bárkában, és követték őt.
   Mk 1,14 - 20

   Imádság:

   Óh, Jézusom szükségem van rád,
   Köszönöm, hogy meghaltál értem a kereszten.
   Kinyitom életem kapuját és
   Befogadlak, mint Uramat és Megváltómat.
   Kérlek, Te irányítsd az életemet és
   Tégy olyanná, amilyenné akarod hogy legyek! Ámen.