[Evangelium] 2005-01-09

evangelium at communio.hu evangelium at communio.hu
2005. Jan. 9., V, 05:10:01 CET

   2005. január 9. - Urunk megkeresztelkedése

   Abban az időben: Jézus elment Galileából a Jordán (folyó) mellé  Jánoshoz,
   hogy megkeresztelkedjék nála.  János azonban  tiltakozott: "Neked  kellene
   megkeresztelned engem,  és  te jössz  hozzám?"  Jézus azonban  így  szólt:
   "Hagyd ezt most, mert úgy illik, hogy teljesítsük mindazt, ami igazságos."
   Erre János engedett neki.
   Jézus pedig megkeresztelkedett. Mihelyt feljött a vízből, íme, megnyílt az
   ég, és látta  Isten Lelkét  galamb módjára  magára szállni.  És íme,  hang
   hallatszott az égből: "Ez az én szeretett Fiam, akiben kedvem telik!"
   Mt 3,13 - 17

   Imádság:

   Istenem, szükségem van rád, hogy taníts napról napra, minden napnak a
   követelménye és szükséglete szerint. Add meg nekem, Uram, a
   lelkiismeretemnek azt a tisztaságát, amely csak a te sugallatodat érzi és
   fogja fel. Fülem süket, nem hallom hangodat. Szemem homályos, nem látom
   jeleidet. Csak te tudod élessé tenni szememet, megtisztítani és megújítani
   szívemet. Taníts meg arra, hogy ott üljek lábadnál, és hallgassam a
   szavadat.
   John Henry Newman

   Az evangéliumhoz kapcsolódó elmélkedés a következő oldalon olvasható:
   [1]Gondolatok
   Olvassátok, éljétek és hirdessétek az Evangéliumot!