[Evangelium] 2004-12-11

evangelium at communio.hu evangelium at communio.hu
2004. Dec. 11., Szo, 05:10:01 CET

   2004. december 11. - Szombat, Advent 2. hete

   Színeváltozása után  tanítványai megkérdezték  Jézust: "Miért  mondják  az
   írástudók, hogy előbb Illésnek kell eljönnie?" Ő így felelt: "Illés  eljön
   ugyan, és helyreállít mindent,  én azonban azt  mondom nektek, hogy  Illés
   már eljött, de nem ismerték föl, és kényük-kedvük szerint bántak vele. Így
   szenved majd az Emberfia is tőlük." Ekkor értették meg a tanítványok, hogy
   Keresztelő Jánosról beszélt nekik.

   Szűz Mária, te vagy az én királynőm! Testemet és lelkemet ma, mindennap és
   halálom óráján, a te oltalmadba, különös gondviselésedbe, anyai szívedbe
   ajánlom!
   Neked ajánlom minden reményemet, minden örömömet, minden gondolatomat és
   esendőségemet, életemet és halálomat.
   Közbenjárásod és érdemeid által eszközöld ki nekem a kegyelmet, hogy
   minden gondolatomban, szavamban és tettemben a te isteni Fiadnak szent
   akaratát teljesítsem.
   (Gonzága Szent Alajos)