[Evangelium] 2004-12-10

evangelium at communio.hu evangelium at communio.hu
2004. Dec. 10., P, 05:10:02 CET

   2004. december 10. - Péntek, Advent 2. hete

   Egy alkalommal  így  szólt  Jézus  a  néphez:  "Kihez  hasonlítsam  ezt  a
   nemzedéket? Hasonlít  a  piacon  tanyázó  gyermekekhez,  akik  odakiáltják
   pajtásaiknak: "Furulyáztunk,  de  nem táncoltatok.  Siránkoztunk,  de  nem
   zokogtatok." Eljött  János.  Nem eszik,  és  nem iszik;  azt  mondják  rá:
   "Ördöge van." Eljött az Emberfia. Eszik-iszik, és azt mondják rá: "Lám,  a
   falánk, borissza  ember,  a  vámosok  és  a  bűnösök  barátja!"  Az  Isten
   bölcsességét azonban művei igazolták."

   Mindenható Teremtőm, Uram és Istenem, te azt parancsolod, hogy teljes
   szívemből, teljes lelkemből, teljes elmémből és minden erőmből
   szeresselek.
   Ó mily boldoggá tesz engem e parancs! Mert hogy én, méltatlan teremtményed
   szerethetlek, ez a legnagyobb kegyelem.