[Evangelium] 2004-12-02

evangelium at communio.hu evangelium at communio.hu
2004. Dec. 2., Cs, 05:10:01 CET

   2004. december 2. - Csütörtök, Advent 1. hete

   A hegyi beszédben  Jézus így  szólt tanítványaihoz: "Nem  mindaz, aki  azt
   mondja nekem: Uram, Uram! - jut be a mennyek országába, hanem csak az, aki
   teljesíti mennyei Atyám akaratát.  Aki hallgatja tanításomat, és  tettekre
   is váltja, hasonlít a bölcs emberhez, aki házát sziklára építette. Szakadt
   a zápor, ömlött az  ár, süvöltött a  szél és rázúdult a  házra, de az  nem
   dőlt össze,  mert  sziklára  épült.  Mindaz  pedig,  aki  hallgatja  ugyan
   tanításomat, de tettekre nem váltja, hasonlít a balga emberhez, aki  házát
   homokra építette.  Szakadt a  zápor, ömlött  az ár,  süvöltött a  szél  és
   rázúdult a házra. Az összedőlt, és nagy romhalmaz lett belőle."
   Mt 7,21. 24-27

   Imádság:

   Krisztus lelke, kifogyhatatlan gazdagságod által szentelj meg engem!
   Krisztus teste, önfeláldozó szenvedésed által üdvözíts engem!
   Krisztus vére, szívednek rám áradó melege által ihless meg engem!
   Krisztus kínszenvedése, azzal az erővel, amellyel kínjaidat elviselted,
   erősíts meg engem!
   Óh, édes Jézus, mert te oly végtelenül jó vagy, hallgass meg engem!
   Sebeid mélyén, mert az biztos menedék nekem, rejts el engem!
   Gonosz ellenségtől - mert másképpen legyőznek - oltalmazz meg engem!
   Halálom óráján, amikor szívem remeg a félelemtől, szólíts magadhoz engem!
   S mert kezdettől fogva szerettél, vonzz magadhoz engem, hogy szentjeiddel
   dicsérjelek téged, Uramat, Istenemet, mindörökké. Ámen.