[Evangelium] 2004-11-23

evangelium at communio.hu evangelium at communio.hu
2004. Nov. 23., K, 05:10:01 CET

   2004. november 23. - Szent I. Kelemen pápa és vértanú

   Abban az időben, amikor némelyek  megjegyezték, hogy milyen szép  kövekkel
   és díszes  fogadalmi ajándékokkal  van díszítve  a (jeruzsálemi)  templom,
   Jézus ezt mondta:  "Abban az  időben, amikor  némelyek megjegyezték,  hogy
   milyen szép  kövekkel  és díszes  fogadalmi  ajándékokkal van  díszítve  a
   (jeruzsálemi) templom, Jézus ezt mondta: "Jönnek majd napok, amikor abból,
   amit most  itt láttok,  kő  kövön nem  marad, mindent  lerombolnak."  Erre
   megkérdezték tőle: "Mester, mikor történik mindez? És milyen jelek  előzik
   meg?" Ő így válaszolt: "Vigyázzatok, nehogy félrevezessenek titeket! Sokan
   jönnek az én nevemben s mondják: "Én vagyok!" És: "Elérkezett az idő!"  Ne
   kövessétek  őket!   Amikor  háborúkról   és  lázadásokról   hallotok,   ne
   rémüldözzetek. Mindennek előbb meg kell történnie, de ezzel még nincs  itt
   a vég!" Aztán így folytatta: "Nemzet  nemzet ellen és ország ország  ellen
   támad. Nagy földrengés lesz itt is, ott is, éhínség és dögvész. Félelmetes
   tünemények és rendkívüli jelek tűnnek fel az égen"