[Evangelium] 2004-10-16

evangelium at communio.hu evangelium at communio.hu
2004. Okt. 16., Szo, 05:10:02 CEST

   2004. október 16. - Szent Hedvig szerzetesnő

   Jézus egy  alkalommal  így  beszélt tanítványaihoz:  Mondom  nektek,  hogy
   mindazt, aki  megvall engem  az emberek  előtt, az  Emberfia is  megvallja
   Isten angyalai előtt. Aki pedig megtagad engem az emberek előtt, azt én is
   megtagadom Isten angyalai  előtt. Aki az  Emberfia ellen szól,  bocsánatot
   nyer, de aki  a Szentlelket káromolja,  az nem nyer  bocsánatot. Amikor  a
   zsinagógák, elöljárók vagy hatóságok elé hurcolnak titeket, ne aggódjatok,
   hogy miképpen  és mivel  védekezzetek, vagy  mit mondjatok!  A  Szentlélek
   abban az órában megtanít majd titeket, hogy mit kell mondanotok.

   Ma van Szentatyánk, II. János Pál pápa megválasztásának (1978)
   évfordulója. Isten éltesse sokáig!

   II. János Pál pápa üzenete a XX. Ifjúsági Világtalálkozóra (Köln, 2005.
   augusztus 16-21.) a [1]Szombathelyi Egyházmegye honlapján olvasható.