[Evangelium] 2004-10-01

evangelium at communio.hu evangelium at communio.hu
2004. Okt. 1., P, 05:10:02 CEST

   2004. október 1. - A Gyermek Jézusról nevezett Lisieux-i Szent Teréz

   Jézus egy alkalommal így szólt  tanítványai előtt: "Jaj, neked,  Korozain!
   Jaj, neked, Betszaida! Ha a pogány Tiruszban és Szidonban történtek  volna
   azok a csodák, amelyek nálatok  történtek, már rég szőrzsákban és  hamuban
   tartottak volna bűnbánatot. Ezért  Tirusznak és Szidonnak tűrhetőbb  sorsa
   lesz az ítéleten, mint nektek. És  te Kafarnaum? Vajon az égig  emelkedel?
   Egészen az alvilágig  fogsz süllyedni." Majd  így folytatta: "Aki  titeket
   hallgat, engem hallgat; és  aki titeket megvet, engem  vet meg. Aki  pedig
   engem megvet, azt veti meg, aki küldött engem."