[Evangelium] 2004-09-27

evangelium at communio.hu evangelium at communio.hu
2004. Sze. 27., H, 05:10:02 CEST

   2004. szeptember 27. - Hétfő, Évközi 26. hét

   Egyszer az a kérdés merült fel a tanítványok között, hogy ki a  legnagyobb
   közülük. Jézus szívük  gondolatainak láttán odahívott  egy gyereket,  maga
   mellé állította, s így  szólt hozzájuk: "Aki befogadja  ezt a gyermeket  a
   nevemben, engem  fogad  be. S  aki  engem  befogad, azt  fogadja  be,  aki
   küldött. Mert aki a legkisebb köztetek, az az igazán nagy." János vette át
   a szót:  "Mester -  mondta -,  láttunk  egy embert,  aki ördögöt  űzött  a
   nevedben, de megtiltottuk neki,  mert nem követ  téged velünk." Jézus  így
   válaszolt: "Ne tiltsátok meg! Mert aki nincs ellenetek, az veletek van."