[Evangelium] 2004-09-24

evangelium at communio.hu evangelium at communio.hu
2004. Sze. 24., P, 05:10:02 CEST

   2004. szeptember 24. - Péntek, Évközi 25. hét

   Amikor egyszer Jézus  egyedül imádkozott, és  csak tanítványai voltak  ott
   vele,  megkérdezte  tőlük:   "Kinek  tartanak  engem   az  emberek?"   Ezt
   válaszolták: "Van,  aki  Keresztelő  Jánosnak,  van  aki  Illésnek,  mások
   szerint a régi próféták közül támadt fel valaki." Ő tovább kérdezte:  "Hát
   ti kinek tartotok engem?" Péter válaszolt: "Az Isten Fölkentjének."  Rájuk
   parancsolt, hogy  ezt  ne  mondják  el  senkinek.  "Mert  -  mondta  -  az
   Emberfiának sokat  kell  szenvednie, a  vének,  főpapok és  írástudók  nem
   ismerik el, megölik, de harmadnap feltámad."