[Evangelium] 2004-08-11

evangelium at communio.hu evangelium at communio.hu
2004. Aug. 11., Sze, 05:10:01 CEST

   2004. augusztus 11. - Szerda, Évközi 19. hét

   Abban az  időben a  következőket mondta  Jézus: Ha  testvéred  megbántott,
   menj,  és   figyelmeztesd   négyszemközt.  Ha   hallgat   rád,   megnyered
   testvéredet. Ha  nem  hallgat rád,  vigyél  magaddal egy  vagy  két  másik
   embert, hogy  két vagy  három  tanú bizonyítsa  a  dolgot. Ha  ezekre  sem
   hallgat, jelentsd  az egyháznak.  Ha az  egyházra sem  hallgat, vedd  úgy,
   mintha pogány volna  vagy vámos.  Bizony mondom nektek:  amit megköttök  a
   földön, a  mennyben is  meg lesz  kötve,  s amit  feloldotok a  földön,  a
   mennyben is fel lesz oldva.
   Azt is mondom nektek: Ha ketten közületek valamiben egyetértenek a földön,
   és úgy kérik, megkapják mennyei Atyámtól. Ahol ugyanis ketten vagy  hárman
   összegyűlnek az én nevemben, ott vagyok közöttük."