[Evangelium] 2004-08-10

evangelium at communio.hu evangelium at communio.hu
2004. Aug. 10., K, 05:10:01 CEST

   2004. augusztus 10. - Szent Lőrinc diakónus és vértanú ünnepe

   Abban az időben  Jézus így  szólt tanítványaihoz:  Bizony, bizony,  mondom
   nektek: ha a búzaszem nem hull a földbe, és nem hal el, egymaga marad,  de
   ha elhal,  sok termést  hoz.  Aki szereti  életét,  az elveszíti,  de  aki
   gyűlöli életét ebben  a világban, az  megmenti az örök  életre. Aki  nekem
   szolgál, az engem kövessen, s ahol én  vagyok, ott lesz a szolgám is.  Aki
   nekem szolgál, azt megtiszteli az Atya.