[Evangelium] 2004-07-17

evangelium at communio.hu evangelium at communio.hu
2004. Júl. 17., Szo, 05:10:01 CEST

   2004. július 17. - Szombat, Évközi 15. hét

   A  félkezére  béna  ember   szombatnapon  történt  meggyógyítása  után   a
   farizeusok kimentek és tanakodni kezdtek, hogyan okozhatnák Jézus vesztét.
   Amikor  Jézus  ezt  megtudta,  elment  onnét.  Sokan  utána  mentek,  s  ő
   mindnyájukat meggyógyította, de szigorúan  megtiltotta, hogy terjesszék  a
   hírét. Így beteljesedett Izajás próféta  jövendölése, aki ezt mondja:  "Ez
   az én  szolgám, akit  kiválasztottam, szeretett  fiam, akiben  tetszésemet
   találom. Kiárasztom  rá  Lelkemet,  és ítéletet  hirdet  a  népeknek.  Nem
   vitatkozik s nem kiabál, szavát sem hallják a tereken. A megroppant  nádat
   nem töri le, a pislákoló mécsbelet nem oltja el, míg győzelemre nem  viszi
   az igazságot. Az ő nevében bíznak a nemzetek."